|
  |
 |
 |
| | | | |
|
 |
ANIMACJE Forma prezentacji produktu w markecie
polegająca na informowaniu klientów o jego zaletach, przeznaczeniu i
wszelkich zyskach powstałych w przy używaniu tego właśnie produktu.
Wszelkie informacje przekazywane przez prezenterkę uzgadniane są
wcześniej ze zleceniodawcą i zebrane w tzw. scenariusz promocji.
DEGUSTACJE Forma prezentacji produktu, która poza
informowaniem klientów o zaletach produktu i innych uwzględnionych w
scenariuszu informacjach, umożliwia próbowanie promowanego produktu
przez klientów. Degustacja jest najlepszą formą promocji produktu
nowego na rynku, którego smaku klienci jeszcze nie znają, dzięki niej
sprzedaż wzrasta nawet o 150%.
SAMPLING Jest to forma promocji polegająca na
zapoznaniu klientów z produktem poprzez rozprowadzanie bezpłatnych
próbek. Dzięki temu klient może się przekonać sam o zaletach produktu.
ROZDAWANIE ULOTEK Jest to bardzo skuteczna forma promocji w miejscach ruchliwych, gdzie ludzie nie mają czasu na rozmowę
OBSŁUGA TARGÓW I IMPREZY PROMOCYJNE I INTEGRACYJNE Do
tego rodzaju akcji dysponujemy specjalną grupą hostess,
komunikatywnych, atrakcyjnych o nienagannej prezencji, ze znajomością
języków obcych, które zadbają o dobry wizerunek Państwa Firmy.
MERCHANDISING I KONTROLE Obsługa techniczna
polegająca na odpowiednim eksponowaniu towaru na półce w sklepie oraz
dbaniu, aby ułożenie to było zgodne ze standardami zleceniodawcy.
Gwarancja zawsze pełnych półek i odpowiednio wystawionego towaru zawsze
przekłada się na wielkość sprzedaży, a tym samym na zyski.
|
 |
|